Baralotta

Alla inlägg under september 2011

Av Lotta - 6 september 2011 19:50

Jag undrar varför det ska vara så jobbigt att vara kär.... Det gör ont i magen bara jag tänker på dig, du är ljuset i mitt liv just nu... Känslorna de hoppar fram och tillbaka... jag vet att du är blyg och jag vet att jag måste ta det lugnt att inte mista dig... jag ser fram emot att få meddelande av dig och träffa dig.... hela min kropp längtar efter dig... jag vill vara bara din och jag vill vara din... 

Mina känslor för dig bara växer starkare för var dag som går... jag vill, jag vill men varför gör det ont i kroppen av att vara kär.....


Jag är så glad att du finns i mitt liv just nu och du gör att jag ser fram emot varje dag som går och vi kommer ett steg närmare varandra..

Kram...... 

Av Lotta - 5 september 2011 21:53

Hej !!!! Nu har jag kommit i ordning med mitt liv.... mycket har hänt sedan jag skrev sist... Jag är singel och har nu bytt lägenhet..... Mina barn är hos mig denna vecka så det är fullt upp... antingen så jobbar jag och min underbara granne passa charmtrollen eller så har jag fullt upp med att ordna i lägenheten..

Nej nog om det, på torsdag är det final i speedway och vi får verkligen hoppas att de tar en stor ledning..... och på fredag tar hem hela skiten....

Nej nu väntar sängen och sov gott mina nära och kära...

Kram :=)

Presentation

ETT UNDERLIGT ORDSPRÅK!!





Butterfly Divider

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards