Baralotta

Alla inlägg under april 2013

Av Lotta - 15 april 2013 08:58

Igår var det första dagen då solen och värmen, det var riktigt skönt ute.. jag och min älskling tog första glassen och njöt av den på en parkbänk. men med detta kom även allergierna som ett brev på posten. . alla är drabbade på ert eller annat sätt.. så idag ska inhandla allergimediciner så kanske kan det lindra symptomen. . ha en bra dag och sköt om er! !!

Av Lotta - 3 april 2013 08:16

Idag har jag molande värk i händerna.... efter att ha haft ont under en längre tid så har äntligen min läkare börjat att lyssna på mig... Nu ska jag till Karolinska sjukhuset för att undersöka dem..... Man har uteslutit att värken kom från min strumadignos som jag fick för ett antal månader och som nu verkar vara under kontroll...

Men allt som jag gör med händerna gör för tillfället ont även att sitta vid datorn att skriva är en pina med många pauser... men måste så måste man.... tvätten ligger inte i tunnan och tvättar sig själv, städningen är ett måste då vi är fem personer och tre katter varav en är långhårig och byter päls just nu..

Samtidigt har jag en underbar man som hjälper mig så mycket som möligt... och barnen de gör mycket för mamma de veckor de är hemma....

Nu har jag börjat med att sticka lite smått och sitter jag lagom mycket så går det men jag tycker att det är så kul så det blir ofta en längre stund än vad jag vet att jag ska sittta...

Efter att ha prövat olika värktabletter jag jag nu plåster mot smärtan som bytts ut varje vecka och de fungerar jättebra...

Nu har jag gnällt en stund och nu får jag börja tänka positivt på tillvaron... Solen skiner idag med och det blir allt varmare ute men trots allt är det mycket med snö kvar och det är April, vill att våren kommer så man kan njuta av kaffet ute....

Ha en bra dag !!!!

Av Lotta - 2 april 2013 11:39

Mini är nu fyra månader och en av tre katter aom bor med oss. ...hon är den gosigare av dem och ska helst ligga på en och kurrar som ett helt sågverk. ...

Presentation

ETT UNDERLIGT ORDSPRÅK!!





Butterfly Divider

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards