Baralotta

Alla inlägg under mars 2013

Av Lotta - 30 mars 2013 17:54

I dag har vi firat med barnen och en vän... God mat men ingen must utan cider då det var slut i affären. Avslutar kvällen med hockey som ska ta Leksand till elitserien. .. Glöm inte att ställa fram klockan inatt.. Glad påsk! !!

Av Lotta - 28 mars 2013 12:53

Sitter uppe på Parken oxh väntar på att min älskade man slutar. Man kännersolens värme och det är behövligt efter den här långa vintern.. Snön ligger kvar och känns som att den kommer att göra det en månad till... se upp för alla flyggalna kärringar. Gamla som unga.... Glad Påsk...

Av Lotta - 24 mars 2013 11:27

Hellooo länge sedan jag var här!!!

Men bättre senare än aldrig eller??

Nu är jag sjukskriven från arbetsträningen så känner jag mig mer värdelös än vanligt... mitt liv har tagit några steg tillbaka och på onsdag är det dags för träff med försäkringskassan och psykologen jag går hos nu.... så vi får se vilken väg mitt liv tar???

När jag inte mår bra blir jag nästan manisk hemme med städningen, ett sätt att släppa alla tankar. Plus att vi har flyttat till en ny lägenhet gör att man vill pyssla lite extra, kolla var möblerna passar in och vart man trivs med dem... vårt köksbord vart för brett så min man sågade ner det men tyvärr räkte inte det... med måttbandet i handen kollade jag hur stort databordet var och det var perfekt som matbord så jag möblerade om i morse och är riktigt nöjd med hur det blev....

Ha en bra söndag där ute och nu ska jag fortsätta min städning........

Presentation

ETT UNDERLIGT ORDSPRÅK!!





Butterfly Divider

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards