Baralotta

Alla inlägg under februari 2012

Av Lotta - 28 februari 2012 21:45

I dag har vi varit officiellt ett par i två veckor... men det känns längre då vi känt varandra en längre tid.

Jag är idag en helt annan person än jag någonsin varit... jag har många gånger i mitt liv känt att jag varit kär eller förälskad.

Men det är ingenting mot vad jag har för känslor nu. Jag trodde aldrig att jag skulle få uppleva den sanna kärleken.


Men med dig har jag nu gjort det. Det känns som en dröm har blivit sann. All den där romantiken som man läst om i Harlequin böcker och fantiserat om har nu blivit sann.. Man kan verkligen få uppleva den romantiken och att känna sig älskad.


Du betyder allt för mig, du är mitt hjärta, min älskling, min bästa vän, ja allt för mig.. Att kunna dela de vardagliga livet och även få uppleva  dessa speciella tillfällen som man bär med sig resten av livet...


Jag vet och jag vill spendera resten av mitt liv med dig. Jag älskar dig så oerhört mycket och värdesätter det lilla extra som du ger mig och mina barn.

Tack för att just du blev min......

Av Lotta - 22 februari 2012 21:25

Nu har jag äntligen fått den stora kärleken i´mitt liv... Han som jag har varit kär i så länge...

Förutom att jag är kär och galen så är mitt liv tungt just nu med många förhör hos polisen angående olika inscidenter...

Jag tar just nu en dag i taget..... sitter nu i soffan tillsammans med min älskling och min kära vän.....

Nej nu säger jag godnatt så hörs vi snart

Kram!!!!!!

Presentation

ETT UNDERLIGT ORDSPRÅK!!





Butterfly Divider

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards